wachten...

T. (+31)(0)165-512603 - ma t/m vrij bereikbaar van 09:00 tot 17:00 uur.

Alle producten worden gratis verzonden.

Succes

→ Winkelwagen bijgewerkt

Info

→ Winkelwagen bijgewerkt

Succes

E-mail verzonden!

Fout

E-mail niet verzonden!

Fout

Artikel niet meer op voorraad!

Fout

Succes

Succes

Fout

Contact

Finnlo Fitness
Westelijke Havendijk 19A
4703 RA Roosendaal

T. +31 165 512603
F. +31 847363024

info@nrgfitness.nl

NRG fitness systems geeft vanaf de aankoopdatum van uw Finnlo of Hammer trainingstoestel de volgende garantie.

  • 3 jaar garantie op alle onderdelen van het merk Finnlo.
  • 2 jaar garantie op alle onderdelen van het merk Hammer.
  • 2 jaar garantie op herstelkosten

Wat zijn herstelkosten:

  • Alle kosten die gemaakt worden om een garantie reparatie uit te voeren,
    zoals voorrijkosten , arbeid en onderdelen
  • Naar ons goeddunken reparatie, vervanging of vervanging van
    beschadigde losse onderdelen
  • Reserveonderdelen die bij de opbouw van het toestel zelf aangebracht
    moeten worden, dienen door de garantienemer zelf vervangen te worden
    en maken geen deel uit van het herstel
  • Na afloop van de garantieperiode van twee jaar geldt dat de
    voorrijkosten en arbeid volledig voor rekening komen voor de gebruiker
  • Garantie bij semiprofessioneel, professioneel en commercieel gebruik
    bestaat alleen bij de modellen die in de verkoopfolder als zodanig zijn
    gekenmerkt
  • De voorwaarden die daarvoor gelden, staan aldaar apart vermeld
  • De geldige verkoopfolder is de folder die actueel was op het moment van
    aanschaf

CONDITIES en VOORWAARDEN

De fitnessapparatuur is altijd in het bezit geweest van de originele koper en het originele aankoopbewijs kan worden overlegd.
De apparatuur is niet onderhevig geweest aan ongelukken, verkeerd gebruik, misbruik, slecht onderhoud, niet geautoriseerde reparaties en niet vakkundige demontage en montage bij bv. verhuis.
Normale slijtage door gebruikt valt niet onder de garantie.
Claims moeten worden ingediend binnen de duur van de omschreven garantie periode.

KASSABON EN SERIENUMMER

Om u onze service binnen de garantie te kunnen aanbieden, hebben wij een kopie nodig van uw originele kassabon met datum van aanschaf.
Zorg er voor dat u in geval van garantie een kwitantie of een factuur van uw dealer/warenhuis kunt tonen.
ZONDER DIT AANKOOPBEWIJS KAN EN ZAL GEEN GARANTIE WORDEN VERLEEND.

FOUTMELDINGEN

Uw trainingstoestel is zodanig ontwikkeld, dat het een kwalitatief hoogwaardige training op lange duur mogelijk maakt.
Indien er toch problemen mochten optreden, lees dan a.u.b. eerst de gebruiksaanwijzing. Vaak vindt U daar al een oplossing.
Als u verdergaande problemen wilt oplossen, neem dan contact op met uw dealer/vakhandel. Om ons de kans te geven het probleem zo snel mogelijk voor u op te lossen, verzoeken wij u de fout zo duidelijk mogelijk te beschrijven.
Uw dealer/vakhandel kan tevens een beroep doen op onze service dienst.

KASSABON EN SERIENUMMER

Om uw model/versie feilloos te kunnen identificeren hebben wij in servicegevallen
het serienummer van het toestel nodig. Dit nummer is ook nodig voor de
kwaliteitscontrole.
Het serienummer staat meestal op een kleine sticker op het frame gedeelte. In uw bijgeleverde handleiding staat de plaats van deze sticker vermeldt.
Zorg dat u het serienummer al bij de hand heeft als u service vraagt.
Als u het serienummer niet op uw trainingstoestel kunt vinden, zal uw vakhandel/dealer u met extra informatie graag terzijde staan.

GARANTIE-SERVICE

Indien er een fout optreedt in uw trainingstoestel, neem dan EERST contact op met uw vakhandel. Zij zullen allereerst samen met u proberen, het probleem op te lossen.
Als dit niet mocht lukken, bieden wij nog individuele servicemogelijkheden, die u ook kunt bespreken met uw vakhandel.

GARANTIEVOORWAARDEN

Vanaf wanneer en in welke omvang geldt de garantie?
Deze garantie geldt vanaf de aanschafdatum door de consument voor alle nieuw
gekochte producten, die gekocht worden bij bevoegde verkooppartners van NRG fitness systems.
In geval van reeds gebruikte showroomexemplaren geldt de garantie vanaf de aanschafdatum door de koper (dealer). Deze garantie geldt onder voorbehoud van andere overeenkomsten tussen de consument en diens verkoper (vakhandel).
Wij geven garantie op de afwezigheid van gebreken van onze, via de vakhandel/warenhuizen aangeschafte producten.
Deze garantie geldt niet voor verbruiksmaterialen als bijv. batterijen of schade, die het gevolg is van moedwillig ondoelmatig gebruik, normale slijtage, verkeerde installatie, overmacht, reparatie of aangebrachte veranderingen door technici die niet erkend zijn door NRG fitness systems.

Wie kan aanspraak maken op garantie en waar wordt deze gegeven.
NRG fitness systems sluit geen koopcontract met de consument.
Wij bieden u wel de mogelijkheid aan om niet alleen via uw dealer/vakhandel, maar ook via onze website uw service aan te vragen. Uw aanspraken als koper (consument) jegens uw verkoper (vakhandel) blijven natuurlijk onaangetast, voor zover u geen andere overeenkomsten heeft afgesloten met de uw verkoper (vakhandel).

In geval van een reparatie, een retourtransport of een vervanging, is het doorgaans niet nodig, dat u uw trainingstoestel allereerst naar de vakhandel moet brengen.
Indien door ons noodzakelijke transporten geregeld worden, moet het defecte toestel gedemonteerd en klaargezet worden en moet het gerepareerde of reservetoestel in ontvangst worden genomen en geplaatst worden. Deze service valt niet onder de door ons gegeven garantie.
Afspraken die u met uw dealer gemaakt heeft, alsook diens aanspraken als koper jegens ons blijven in dat geval onaangetast.
Wij streven er altijd naar, garantieprestaties voor u zo ongecompliceerd mogelijk te verrichten en wel zo veel mogelijk op de plaats waar het toestel staat opgesteld. Als dit niet mogelijk mocht zijn, leveren wij de prestaties in geval van twijfel op de plaats van vestiging van uw dealer.
Het geven van garantie is beperkt tot het desbetreffende land, waar u uw trainingstoestel heeft aangeschaft.
Aanspraak op garantie en vrijwaring buiten Nederland en Belgie is altijd uitgesloten.

SERVICE BUITEN DE GARANTIE

Ook in geval van een gebrek aan uw trainingstoestel na afloop van de garantie of in gevallen, waarin de vrijwaring niet geldt, bijv. normale slijtage staan uw dealer en wij altijd voor u klaar om problemen voor u op te lossen.
Wij doen u graag een aanbod om uw probleem snel en voordelig voor u op te lossen.

COMMUNICATIE

Een groot aantal mogelijke problemen wordt reeds opgelost na een gesprek met uw dealer of met ons.
Wij weten, hoe belangrijk een snelle en ongecompliceerde oplossing van een probleem voor u als gebruiker van het trainingstoestel is, zodat u zonder al te lange onderbrekingen met veel plezier kunt trainen. Daarom ondersteunen wij de vakhandel/warenhuizen door middel van maatregelen voor het snel en effectief verhelpen van fouten en staan wij ook graag persoonlijk voor u klaar: